Brentano, locatie Nieuw Vredeveld

Rembrandtweg 428 1181 HD Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Brentano

Waardering van Brentano, locatie Nieuw Vredeveld - Amstelveen op 23 december 2020 Geverifieerd

Dementie

Ik vind de verzorgenden erg leuk in de omgang. De zorg voor mijn vader is prima, ze hebben erg veel geduld. Hij kan soms nors zijn maar ze weten hoe ze met hem kunnen omgaan. Hij wil lang niet altijd meedoen met activiteiten maar ze weten hem toch over te halen. Hij gaat wat later naar bed, daar houden ze rekening mee. Hij mag dan 's ochtends langer blijven liggen maar ze zorgen wel dat hij op tijd is om te eten. Hij heeft een mooie ruime kamer en de huiskamer is ruim met comfortabele stoelen. Sinds corona is er een zorgverlener die de moeite neemt om bijna elke dag een nieuwsbrief te mailen. Hierin meldt hij wat er die dag is gebeurd. Een verbeterpunt is de terugkoppeling na een gesprek. Ook beloven ze soms om terug te bellen, maar dat gebeurt niet. Nadat er de kamer van mijn vader geld en een duur sieraad is gestolen is beloofd dat ze dit zouden uitzoeken, ik heb er niets meer over gehoord. Dat heb ik ook aangekaart. Maar voor de rest voelt de hele organisatie als een warme deken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Nieuw Vredeveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.