Brentano, locatie Nieuw Vredeveld

Rembrandtweg 428 1181 HD Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Brentano

Waardering van Brentano, locatie Nieuw Vredeveld - Amstelveen op 29 november 2019 Interview

Dementie

Mijn vader wordt heel liefdevol verzorgd door het personeel. Ze zijn heel betrokken en iedereen doet zijn best. Helaas laten ze door de onderbezetting veel steken vallen. De onderbezetting heeft consequenties voor alles. Bewoners die hard roepen krijgen meer aandacht, maar iemand die stilletjes zit niet. De hygiëne en schoonmaak zijn een minpuntje. Mijn vader vond het altijd heerlijk om te douchen, ik heb gevraagd of hij 3 of 4 keer per week onder de douche mag, maar ik denk dat het maar 1x per week gebeurt. Zijn kamer is niet schoon, er zit zelfs viezigheid aan de muur. Zijn rolstoel zit vol aangekoekte etensresten. Mijn vader heeft steeds wondjes aan zijn arm door het scherpe uitstekende deurslot en de scherpe hoek van het aanrecht. De bereikbaarheid is een probleem, als ik gebeld wordt omdat er iets gebeurd is en ik bel terug, wordt er niet opgenomen. De organisatie is wel betrokken en lief voor de familie als ze weten dat er iets aan de hand is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Nieuw Vredeveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.