Waardering van Brentano, locatie 't Huis aan de Poel - Amstelveen op 22 oktober 2017

5.8

- Personeel behulpzaam en levert goede zorg wat mogelijk is. - Onvoldoende externe bereikbaarheid van personeel voor afstemming. - Bezetting receptie alleen tijdens kantooruren. In avond&weekend is receptie afwezig. - Sfeerloze lange gangen geven geen 'huiselijk' gevoel (etage 9, 10, 11). - Mooi uitzicht over Amstelveense Poel.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Brentano, locatie 't Huis aan de Poel - Amstelveen

Dank voor uw genuanceerde reactie. Uiteraard zijn wij blij dat u tevreden bent over onze zorgmedewerkers. De punten waarover u minder tevreden bent, hebben zeker ook onze aandacht. We hopen de komende tijd hierin verbetering te realiseren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie 't Huis aan de Poel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.