Waardering van Noorderzorg, Van Julsingha - Delfzijl op 2 juni 2017 interview

8.5

De zorg die mijn moeder krijgt vind ik prima. Ze is dementerend en ze heeft stemmingswisselingen. Dat is voor het personeel soms lastig om daar mee om te gaan. Ik vind wel dat de medewerkers genoeg aandacht voor haar hebben. De omgang met de medewerkers vind ik prima. Als er iets met mijn moeder gebeurd, dan word ik daarvan op de hoogte gebracht. Als ze bijvoorbeeld valt, dan bellen ze mij direct. Ik kan altijd met mijn vragen bij hen terecht en er is altijd overleg mogelijk. Dat vind ik fijn. De privékamer vind ik prima. Ik vind hem voldoende groot en we konden wat privéspullen kwijt. Ze heeft ook een eigen badkamer. De medewerkers proberen haar af en toe naar de gezamenlijke huiskamer te brengen. Dat vind ik goed, maar ze houdt het niet meer zo lang vol daar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noorderzorg, Van Julsingha? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.