Cardia, locatie Landscheiding

Isabellaland 150 2591 SL Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Cardia
Openingstijden
zondag
Gesloten
maandag
8:00 - 17:00

Waardering van Cardia, locatie Landscheiding - Den Haag op 5 april 2017 Interview

De omgang van de medewerkers is verschillend. Er zijn een heleboel zeer toegewijde medewerkers en er zijn er bij die ik hun werk op een gehaaste manier vind doen. Ik denk dat het door de werkdruk komt. Er is zeer veel aandacht voor mijn schoonmoeder. Al met al vind ik het zeer goed. Ze zit hier in een eigen woonomgeving en ze heeft veel privacy. Ze heeft een grote woonslaapkamer met eigen keukentje, ze kan hier haar eigen spullen kwijt en dat maakt het vrij bijzonder. Het is hier pas verbouwd en ik vind de accommodatie prima. Je kan hier zwemmen. Er is hier fysiotherapie. Er is een grote ruimte waar kleding wordt vertoond en verkocht er zijn kleinere ruimtes waar andere activiteiten gedaan kan worden van nagels lakken tot aan schilderen. Er is hier een restaurant en er kunnen hier zelf dingen gekocht worden. Ze hebben een tuin waar op een terrasje gezeten kan worden. Ik vind de zorg hier goed geregeld. Ik vind dat er meer aandacht moet zijn voor het terugdringen van bureaucratie, primair dient alle prioriteit te liggen bij zorg voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardia, locatie Landscheiding? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.