Cardia, locatie Landscheiding

Isabellaland 150 2591 SL Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Cardia
Openingstijden
zondag
Gesloten
maandag
8:00 - 17:00

Waardering van Cardia, locatie Landscheiding - Den Haag op 24 juli 2017 Interview

De sfeer is heel erg goed. Mijn moeder woonde twee à drie weken in de zorginstelling. Iedereen sprak haar meteen met haar achternaam aan, van verzorgenden tot zelfs het keukenpersoneel. Het geeft als familie een heel prettig en aangenaam gevoel. Iedereen is ook op een prettige manier, opgewekt aanwezig. Het komt heel natuurlijk en gemeend over. Je merkt dat iedereen het fijn vindt om daar te werken. Het enige minpuntje is dat haar bed in haar huiskamer staat. Mijn moeder is daar aan gewend. Het gebouw zelf is keurig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cardia, locatie Landscheiding - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Het is fijn om te horen dat u zulke goede ervaringen heeft met onze zorg. Wij geven uw complimenten door aan het team van Landscheiding.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardia, locatie Landscheiding? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.