Cardia, locatie Landscheiding

Isabellaland 150 2591 SL Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Cardia
Openingstijden
maandag
dinsdag
woensdag
8:00 - 17:00

Waardering van Cardia, locatie Landscheiding - Den Haag op 5 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Het komt er op neer dat sommigen verzorgende de dementie van mijn moeder niet goed behandelen. Mijn moeder is in de ochtend vaak verward en in paniek, dit gaat door tot aan de lunch. Het is een vorm van aandacht trekken door de dementie. Hier wordt naar mijn mening niet streng genoeg tegen opgetreden. Of ze plannen dan activiteiten op de ochtend in, terwijl ze weten dat mijn moeder dit niet trekt. Wij hebben in totaal dertig onderbroeken voor mijn moeder gekocht, elke keer verdwijnen er onderbroeken. Dit vind ik vervelend. Ik heb dit duidelijk aangegeven, ook in het dossier, maar ik merk dat de communicatie onderling beter kan. Tijdens de kerst hebben wij mijn moeder opgehaald, dit stond ook in het dossier. Bij terugkomst werd mijn man toen aangesproken dat zij niet wisten dat zij opgehaald was en dat zij haar misten. Ik vind het slordig dat ze ons toen niet direct gebeld hebben, want voor het zelfde geld was mijn moeder wel zoek. Ik heb het aangekaart bij de verpleging en er werd toen aangegeven dat het besproken zou worden. Ik heb naderhand nog wel een terugkoppeling gehad. Het is niet allemaal puur slecht, maar dit zijn wel dingen waar ze beter op moeten letten. Ik heb het idee dat het voornamelijk ligt aan de onderlinge communicatie. Als wij op bezoek komen, is het vaak zo stil. Er staat geen televisie of radio aan en dit bevorderlijk zijn voor sfeer. Naar mijn idee zouden veel bewoners het op prijs stellen als er in ieder geval een gezamenlijk televisie zou staan om tennis wedstrijden en dergelijke op te kijken. Dat zou de onderlinge communicatie tussen de bewoners zeker goed doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardia, locatie Landscheiding? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.