Cardia, locatie Landscheiding

Isabellaland 150 2591 SL Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Cardia
Openingstijden
zaterdag
Gesloten
zondag
Gesloten

Waardering van Cardia, locatie Landscheiding - Den Haag op 6 april 2017 Interview

Op het medische vlak kan ik niet in gesprek komen met de behandelende arts. Alles gaat in de eerste instantie met de verpleging. Ik krijg die arts zelf niet te pakken. Ik word niet terug gebeld en er wordt me gezegd dat ik het maar een aantal keer moet blijven proberen. Dat vind ik geen goede gang van zaken. De medewerkers gaan respectvol met mijn moeder om, maar ik kom er steeds meer achter dat die aandacht beperkt is. 's Avonds is het bijvoorbeeld opvallend dat er zelden tot nooit een verpleegkundige langs komt. Mijn moeder zit hier dan eenzaam en alleen. Dat vind ik best zorgelijk. Ik geef telkens aan dat mijn moeder pijn heeft en ik vind dat degene die ik daar over spreek er laconiek over doet. Ik probeer alternatieve aan te geven, maar ik voel me niet serieus genomen. Ik heb in het begin te horen gekregen dat mijn moeder van alles aangeboden zou krijgen en daar is niet veel van terecht gekomen. Ik vind dat ik hierin verkeerd geïnformeerd ben. Hier hebben ze drie woonkamertjes op de afdeling die sfeervol zijn ingericht. Ze hebben hier een heel mooi restaurant. Ze zijn nog bezig om een tuin aan te leggen. Ze willen heel graag een omheind iets, zodat de bewoners naar buiten kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardia, locatie Landscheiding? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.