Cardia, locatie Landscheiding

Isabellaland 150 2591 SL Den Haag
Deze locatie is onderdeel van Cardia
Openingstijden
Gesloten
maandag
dinsdag
8:00 - 17:00

Waardering van Cardia, locatie Landscheiding - Den Haag op 5 april 2017 Interview

Ze zijn wat bureaucratisch geworden. De medewerkers doen hun best om dingen goed te laten verlopen, maar soms hebben ze te weinig tijd. Af en toe probeer ik een afspraak te maken, maar dan moet ik weer iemand anders hebben. Het lukt meestal wel iemand te spreken te krijgen, maar door tijdgebrek wordt een afspraak soms niet nagekomen. Mijn moeder wordt geholpen bij uitstapjes en als ze naar beneden gaat. Ze zetten haar niet in de rolstoel, maar laten haar lopen. Dat vind ik heel goed, want anders kan ze helemaal niet meer bewegen. De medewerkers zijn vriendelijk en proberen mijn moeder te betrekken bij activiteiten. Ze wordt opgehaald als er beneden iets te doen is en medewerkers vragen haar altijd hoe het met haar gaat. Ze zijn echt belangstellend. De omgeving is mooi. Na een verbouwing ziet het gebouw er opener en prettiger uit. Er zijn verschillende afdelingen, zoals de balie, de keuken en de huishouding. Als ik iemand iets vraag word ik doorgestuurd, maar mijn vraag wordt niet doorgegeven. Ik moet zelf actie ondernemen. Ik vind dat niet zo handig. Ze zouden meer moeten samenwerken. Ik ben tevreden over de voorzieningen, want in het gebouw zitten een kapper, een arts en een tandarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardia, locatie Landscheiding? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.