Cardia, locatie Onderwatershof

Van Vredenburchweg 26 2282 SH Rijswijk
Deze locatie is onderdeel van Cardia

Waardering van Cardia, locatie Onderwatershof - Rijswijk op 4 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

De communicatie zou wel beter kunnen, tussen de verzorging en eerste contactpersoon. Er wordt niet altijd adequaat gereageerd op de vragen die worden gesteld in het dossier. De verzorging vind ik verder goed. Ze proberen het mijn beide ouders altijd naar de zin te maken. Ze weten mijn ouders goed te benaderen. Ze laten ze vrij in bepaalde keuzes als ze iets niet willen. Er zou wat meer initiatief genomen kunnen worden om ze wat meer in hun omgeving te laten opnemen. Ze hebben een mooi appartementje met woonkamer, keuken, waskamer en aparte slaapkamer. Mijn ouders wonen en slapen samen en dit vinden ze een must. Alles is schoon en netjes. Ik wordt herkend als ik binnenkom en dat vind ik erg prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardia, locatie Onderwatershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.