Waardering van Cardia, locatie Onderwatershof - Rijswijk op 21 februari 2018 interview

7.3

Het is een heel mooi, prettig en licht gebouw. Ik voel mij welkom als ik hier binnenkom. De woningen zijn ook erg mooi, licht en ruim. Dat vind ik heel erg goed. Ik vind dat het op een mooie locatie ligt. Het ligt namelijk net buiten het centrum. Ik vind de omgang met het personeel heel goed. Ze luisteren namelijk naar mijn vader en ze zijn heel vriendelijk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cardia, locatie Landscheiding - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Het is fijn om te horen dat u zulke goede ervaringen heeft met onze zorg. Wij geven uw complimenten door aan het team van Cardia Onderwatershof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardia, locatie Onderwatershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.