Cardia, locatie Onderwatershof

Van Vredenburchweg 26 2282 SH Rijswijk
Deze locatie is onderdeel van Cardia

Waardering van Cardia, locatie Onderwatershof - Rijswijk op 4 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Mijn moeder vind het eten erg lekker. De verzorging is erg goed. Als er iets aan de hand is, wordt er direct op gereageerd. Er wordt een praatje gemaakt tijdens het werk en dit vindt mijn moeder erg fijn. Ze doet mee aan activiteiten zoals gym, sjoelen, breien en bingo. Mijn moeder heeft het ontzettend naar haar zin. Het maken van afspraken verloopt prima. De accommodatie is modern. Mijn moeder heeft een eigen kamer met een mooi raam met plantjes in de vensterbank en dit vindt ze erg gezellig. Ze heeft al haar eigen spullen en haar kamer is groot genoeg. Er is een apart slaapgedeelte met een douche en toilet. Er is ook een alarmsysteem en een rookmelder op de kamer en dit geeft mijn moeder een veilig gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardia, locatie Onderwatershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.