Waardering van Cardia, locatie Tabitha - Den Haag op 8 maart 2018 interview

6.7

Het is wisselend, het ligt er aan welke EVV-er is. Er zijn veel wisselingen geweest. Wat je in het MDO afspreekt wordt niet altijd doorgegeven aan de andere verzorgenden. Mijn moeder ziet er altijd goed verzorgd uit. Mijn moeder is altijd tevreden over de zorg. Ik vraag me soms af of ze wel voldoende geactiveerd wordt. Als dat op het goede moment gebeurt dan merk ik dat dat haar goed doet. Ze zitten heel erg in het stramien van vaste activiteiten. Het is niet afgestemd op de persoon. Ik heb een goed contact met de EVV-er en die heeft een luisterend oor. Ze geeft aan dat ze het gaat bespreken, maar ik zie er niet bij iedereen resultaat van. Mijn moeder heeft een appartement met een grote badkamer waar ze met de rolstoel in kan. Ik vind dat het gebouw op een mooie plaats staat. Ik kan met mijn moeder naar de winkels en het meer en het bos lopen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cardia, locatie Tabitha - Den Haag

geplaatst op 12 maart 2018

Hartelijk dank voor uw waardering. Uw feedback helpt ons om onze zorg te verbeteren. Wij geven uw waardering door aan het team van Tabitha. Mocht u uw waardering nog verder willen toelichten, kunt u altijd contact opnemen met onze regiomanager via communicatie@cardia.nl.

Bent u of werkt u voor Cardia, locatie Tabitha? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.