Waardering van Cardia, locatie Tabitha - Den Haag op 27 juni 2017 interview

7.3
  • Dementie

Het personeel is vriendelijk en lief. Ze zijn vrolijk en opgewekt en dat brengen ze ook over op mevrouw. Doordat de verzorging het zo vreselijk druk heeft, gebeurt het af en toe wel eens, dat gemaakte afspraken niet nagekomen worden. Dat vind ik vervelend maar wel begrijpelijk. Over het algemeen werkt er wat meer ervaren personeel die wel goed luisteren. Dat is fijn. De jongere medewerkers en stagiaires geven mij wel eens het gevoel dat ze me niet gehoord of begrepen hebben. Dat vind ik een beetje vervelend. De uiterlijke verzorging van mevrouw is prima. Ze ziet er schoon en fris verzorgd uit. Het is een wat oudere accommodatie. Ik vind de huiskamers op de afdelingen aan de kleine kant. Dat is voor het personeel vervelend want zij moeten ermee werken. Mevrouw heeft een eigen kamer en badkamer. De warme maaltijden worden vers gekookt en gezamenlijk gebruikt in de huiskamer. Af en toe wordt er een barbecue gehouden. Dat vind ik erg leuk. Regelmatig zijn er uitstapjes waar mevrouw mee kan doen. Over het algemeen ben ik tevreden over deze instelling.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cardia, locatie Tabitha - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Uw feedback helpt ons om onze zorg te verbeteren. Wij geven uw waardering door aan het team van Tabitha. Mocht u uw waardering nog verder willen toelichten, kunt u altijd contact opnemen met onze regiomanager via communicatie@cardia.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardia, locatie Tabitha? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.