Waardering van Cardia, locatie Tabitha - Den Haag op 9 maart 2018 interview

7.8

Mijn moeder was in het begin heel erg angstig en toen hebben de medewerkers gezocht naar een benadering die voor haar prettig is. Dit is vastgelegd in het zorgplan en dit werkt heel goed. Ze wordt goed in de gaten gehouden. Als ze ´s morgens nog niet wil opstaan, dan laten ze haar even liggen en proberen het later nog even. Er wordt dus rekening gehouden met de wensen van mijn moeder. Ik vind het hier heel prettig en heel informeel. De medewerkers zijn makkelijk te bereiken. Ondanks dat er weinig medewerkers zijn, vind ik dat ze enorm hun best doen. Ik vind het gebouw niet super modern, het is er wat donker en het is er niet enorm groot. De gezamenlijke huiskamers vind ik klein, maar hebben een huiselijke uitstraling.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Cardia, locatie Tabitha - Den Haag

geplaatst op 12 maart 2018

Hartelijk dank voor uw waardering. Het is fijn om te horen dat u zulke goede ervaringen heeft met onze zorg. Wij geven uw complimenten door aan het team van Tabitha!

Bent u of werkt u voor Cardia, locatie Tabitha? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.