Waardering van Cardia, locatie Tabitha - Den Haag op 16 november 2016 interview

Zoals het huis nu is, kan ik het wel aanbevelen. Ik woon hier prettig hoewel ik liever 2 kamers had gehad. Alles wordt netjes schoon gehouden en de boodschappen voor ontbijt en lunch worden gedaan door de 'hoteldienst'. Ik eet 's avond warm beneden in de eetzaal. Het eten is voldoende gevarieerd. Wanneer ik eens weg ben dan wordt het eten bewaard en krijg ik het later. Ik krijg elke week fysiotherapie. Het is fijn dat dat hier in huis is. Als het nodig is, dan word ik opgehaald voor de behandeling. Er worden hier veel activiteiten georganiseerd. Dat lees ik in het krantje of ik lees het in de lift.De verpleging is erg goed maar er is te weinig personeel. Gelukkig worden mijn klachten wel goed behandeld en luisteren ze naar me.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cardia, locatie Tabitha? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.