Waardering van Careaz Antoniushove - Lichtenvoorde op 19 augustus 2019

7.0
  • Dementie

Als mantelzorger heb ik de volgende opmerkingen:De lichamelijke zorg is perfect. Daarvoor is voldoende aandacht.Eten en drinken voldoende en keurig geregeld.Veel medewerkers werken op de juiste plek en gaan goed / lief om met de cliënten.Aandachtspunt voor de toekomst: Blijf alert voor het indelen van de juiste medewerkers op de juiste plek! Dit betreft vooral voor de omgang met dementerende cliënten. Lang niet iedereen heeft daar de juiste benadering / geduldigheid voor heb ik gemerkt.Als een medewerker al geprikkeld reageert raakt een cliënt nog meer gefrustreerd met alle gevolgen van dien.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careaz Antoniushove - Lichtenvoorde

geplaatst op 20 augustus 2019

Dank u wel voor het plaatsen de review.

Wij zullen uw aandachtspunt meenemen in het proces rondom de zorg en het welzijn van onze bewoners.

Met vriendelijke groet,
Nicolette van den Hurk
Regiomanager

Bent u of werkt u voor Careaz Antoniushove? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.