Waardering van Careaz Antoniushove - Lichtenvoorde op 18 mei 2018

• Dementie

Ik heb de zorg op de pg zeer gewaardeerd . Mijn moeder heeft zich er altijd thuis gevoeld.Ze hadden altijd Aandacht voor haar als ze zich iets minder voelde. Ook zei zij altijd, ik heb het hier zo goed. Voor de familie was het fijn om er te komen op bezoek. Het was er erg gezellig. Ook ons werd wel eens gevraagd hoe het met ons ging, daar hadden ze ook oog voor.  Mijn moeder zat er altijd keurig bij, fris gewassen en goed gekleed, wat voor ons erg belangrijk was. Zeker het laatste jaar ging met ups en downs, maar ze waren altijd bezorgd om haar , maar ook om de andere cliënten, ze zorgden voor een goed evenwicht op de groep, er werd gekeken wie bij wie kon zitten, zodat het iedereen naar de zin was. Met een woord , geweldig dat zij daar heeft mogen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careaz Antoniushove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.