Waardering van Careyn De Ark - Wateringen op 14 juli 2017 interview

7.2

Mijn moeder woont in de vorm van kleinschalig wonen. De huiskamer vind ik klein. Naar mijn mening heeft ze hierdoor te weinig bewegingsvrijheid. Ik vind dat heel onpraktisch en onhandig. De huiskamer vind ik er niet huiselijk uitzien. Als ik bij mijn moeder op bezoek ga, moet ik haar meenemen. Het is anders te druk en er zijn dan te veel prikkels voor de medebewoners. Er zijn dagelijks activiteiten in het huis zoals, zingen, spelletjes doen, gym en knutselen. Dat vind ik een pluspunt. Mijn moeder doet vaak mee. De verzorgenden zeggen dat ze de activiteiten wel leuk vindt. Ik vind de verzorgenden heel erg betrokken bij de verzorging van mijn moeder. Ze bellen of mailen mij als er wat mijn moeder is en houden mij goed op de hoogte. De verzorgenden gaan af en toe met mijn moeder een sigaretje roken en geven haar soms een borreltje. Die persoonlijke aandacht vind ik heel fijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn De Ark - Wateringen

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een uitgebreide reactie te plaatsen. Onze dank voor uw positieve woorden over de medewerkers.

We zijn ons bewust dat de huiskamers niet zo groot zijn. Careyn is voornemens om ze te vergroten. Er wordt onderzoek gedaan hoe dit vorm te geven en welke kosten hier mee gemoeid zijn. Wanneer dit daadwerkelijk gaat gebeuren is nog niet bekend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn De Ark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.