Careyn De Ark

Herenstraat 85 2291 BD Wateringen
Deze locatie is onderdeel van Careyn

Waardering van Careyn De Ark - Wateringen op 29 juni 2018

Onze moeder woont in het ksw, een mooie liefdevolle plek met veel aandacht voor de persoon zelf en haar wensen. Veel lof voor het personeel; er wordt goed geluisterd en super snel gehandeld bij vragen/opmerkingen. De zorg is overgenomen en wij kunnen er nu écht voor haar zijn, dan dat voelt heel goed! Enige aandachtspunt is de kleding van het personeel. Ik snap dat het vooral huiselijk moet zijn, maar voor mensen met geheugenproblemen is het wat duidelijker als er toch met (witte) kleding wordt gewerkt als verzorgende/verpleegkundige, zodat zij weten wie de 'zuster' is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn De Ark - Wateringen

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw mening is heel belangrijk voor ons. Wij vinden het dan ook heel fijn dat u het gevoel heeft dat wij u meer ruimte kunnen bieden door het overnemen van de zorg! Wij nemen uw feedback mee en horen het graag als u in de toekomst nog opmerkingen heeft.

Met vriendelijke groet,

Medewerkers locatie De Ark

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn De Ark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.