Careyn De Ark

Herenstraat 85 2291 BD Wateringen
Deze locatie is onderdeel van Careyn

Waardering van Careyn De Ark - Wateringen op 7 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ze bestellen pillen voor mijn man. Bovendien wassen ze hem. Als het nodig is, dan bellen ze mij. Vervolgens kom ik gelijk. Ze hebben leuke activiteiten zoals bingo. Als ik ga zitten, dan hebben ze ook koffie voor mij en mijn man. Ook worden de afspraken ten aanzien van de zorg nagekomen. De medewerkers gaan heel goed met mijn man om. Ze komen binnen. Vervolgens zit mijn man klaar om gewassen te worden. Bovendien zijn ze altijd heel aardig. Ze komen één keer in de week het huis schoonmaken. Als ik wat nodig heb, dan zorgen ze hiervoor. Ook zijn er leuke middagen. Er komt dan bijvoorbeeld een koor zingen. Maar ze gaan ook met bewoners in het park wandelen. Kortom er wordt van alles georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn De Ark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.