Waardering van Careyn De Geuzenveste - Utrecht op 30 november 2017 interview

7.0

De vaste medewerkers vind ik heel erg goed. Zij kennen mijn moeder namelijk. Ze hebben werkervaring en tonen empathie. Er wordt helaas ook vaak gebruik gemaakt van uitzendkrachten. Dat vind ik voor demente mensen helemaal niks. Het geeft namelijk onrust bij mijn moeder. Als ik een opmerking maak, over dingen die in mijn ogen beter zijn voor mijn moeder, wordt er door de medewerkers geluisterd en krijgen we een goede terugkoppeling. We hadden een keer een klacht, maar daar hebben de medewerkers toen heel adequaat naar gehandeld.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn De Geuzenveste - Utrecht

geplaatst op 18 december 2017

Ontzettend bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling van Careyn De Geuzenveste achter te laten. Fijn dat u uw tevredenheid uitspreekt over onze vaste medewerkers, dit is erg fijn om te horen. Wat betreft de uitzendkrachten begrijpen wij uw opmerking en we proberen dan ook zoveel mogelijk gebruik te maken van vaste krachten die bekend zijn met de bewoners. We proberen de aspecten waar bewoners of familie van bewoners mee zitten dan ook zo goed mogelijk aan te pakken. Dat u aangeeft dat er in die zin naar u geluisterd word en problemen zo snel mogelijk opgepakt worden is voor ons belangrijk, zo doen we ons best om het verblijf voor iedereen zo prettig mogelijk te maken.

Bent u of werkt u voor Careyn De Geuzenveste? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.