Waardering van Careyn De Geuzenveste - Utrecht op 28 november 2017 interview

7.7

De verzorgenden doen allemaal hun best, maar ze hebben te maken met verschillende factoren, zoals bezuinigingen en ziekteverzuim. Daardoor is de bezetting naar mijn idee niet altijd optimaal. Er wordt wel gekeken naar hoe ze voor zoveel mogelijk stabiliteit kunnen zorgen, maar ik vind dat het wat constanter zou mogen. Ik zou meer vaste gezichten willen zien. Er wordt op zich wel goed gecommuniceerd naar mij toe, maar ik denk dat het soms iets beter zou kunnen. Soms hoor ik bepaalde zaken pas als ik op visite ben bij mijn moeder.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn De Geuzenveste - Utrecht

geplaatst op 18 december 2017

Bedankt voor de positieve beoordeling van Careyn de Geuzenveste. We doen ons best om iedereen in onze huizen zo veel mogelijk op hun gemak te stellen. Hierin is het natuurlijk belangrijk dat bewoners geholpen worden door medewerkers waar ze bekend mee zijn of waar ze zich prettig bij voelen. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo vaak mogelijk voor elkaar te krijgen, maar dit is simpelweg niet altijd mogelijk. We garanderen dat ook de medewerkers die misschien een minder bekend gezicht hebben zorg van hoge kwaliteit kunnen leveren.

Bent u of werkt u voor Careyn De Geuzenveste? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.