Waardering van Careyn De Geuzenveste - Utrecht op 1 december 2017 interview

7.3

Ik ben heel tevreden. Ik merk wel dat er soms dingen niet goed doorgegeven worden. De communicatie is niet altijd even goed en er wordt ook niet altijd wat mee gedaan. Mijn vader wordt soms niet geschoren en zijn nagels worden niet altijd geknipt. Er is altijd iemand aanwezig en ze geven hem wat hij nodig heeft. Hij krijgt af en toe wat extra's, bijvoorbeeld wat eten of drinken. Ze vergeten hem niet. Ze maken een praatje met hem of betrekken hem bij een activiteit. De accommodatie is gezellig ingericht. Het is echt op de bewoner gericht. Er is een huiselijke sfeer. Het is er schoon en netjes. Het ruikt er fris. Er wordt op de huiskamer uitgebreid gekookt. Het menu is erg gevarieerd en er staat op het bord geschreven wat er die dag op het menu staat.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn De Geuzenveste - Utrecht

geplaatst op 18 december 2017

Erg fijn dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling van Careyn de Geuzenveste te schrijven. We proberen natuurlijk altijd rekening te houden met de wensen van iedere bewoner. Mocht dit niet gebeuren zoals bijvoorbeeld met het scheren of het knippen van de nagels kunt u dit altijd bespreken met de EVV-er, zodat we ons best kunnen doen om dit actief op te pakken. Wat betreft het verblijf zelf is het mooi om te zien dat u tevreden bent en dat ook de maaltijden die dagelijks bereid worden in de smaak vallen. Het is bij ons altijd de bedoeling een zo prettig mogelijke leefomgeving te creeeren en de huiselijke sfeer en schone kamers dragen hier natuurlijk aan bij. We hopen ook in de toekomst een prettig verblijf voor uw vader te realiseren!

Bent u of werkt u voor Careyn De Geuzenveste? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.