Waardering van Careyn De Geuzenveste - Utrecht op 4 december 2017 interview

6.8

Ik vind het lastig dat ik steeds bij een ander uitkom qua afspraken. Het is niet eenvoudig om vaak dezelfde persoon te pakken te krijgen. Ik ben niet tevreden over de zorg die mijn tante krijgt. Er zijn steeds verschillende verzorgers bij haar en dat vind ze niet fijn. Ik vind niet dat mijn tante nog kwaliteit van leven heeft, maar dat heeft niets met de instelling te maken. De kamer is prima, groot en licht en ze heeft een eigen badkamer waar ze met de rolstoel in past. Er zijn erg veel activiteiten en er komt regelmatig iemand zingen. Ik zou het fijn vinden als er meer personeel bij zou komen, om het wat huiselijker te maken. Gewoon ééntje die bij de bewoners komt zitten en even met ze kletst.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn De Geuzenveste - Utrecht

geplaatst op 12 februari 2018

Dank voor het achterlaten van deze beoordeling. Het is spijtig om te zien dat u moeite heeft de juiste persoon te pakken te krijgen als u een afspraak wil maken en dat uw tante het niet fijn vind door verschillende verpleegkundigen geholpen te worden. Schroomt u dan ook niet deze zaken met de ELV'er op locatie te bespreken. Het is misschien niet altijd mogelijk zorg van dezelfde verpleegkundige te krijgen, maar in overleg kunnen we kijken hoe we het verblijf van uw tante kunnen verbeteren. Dat is voor ons namelijk erg belangrijk. De tevredenheid die u uitspreekt over de accomodatie zelf is mooi om te zien en we hopen dan ook dat uw tante hier nog met veel plezier gebruik van zal maken.

Bent u of werkt u voor Careyn De Geuzenveste? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.