Waardering van Careyn De Geuzenveste - Utrecht op 10 december 2016

9.5
  • Dementie

Mijn moeder verblijft hier nu 10 maanden en heeft het prima naar haar zin. Accommodatie is mooi, goed verzorgd en gezellig. Medewerkers zijn vriendelijk en proberen in de weinige tijd die zij hebben de bewoners alle aandacht te geven. Ook krijgen wij meer dan voldoende informatie over de gezondheid, de medicijnen etc. zowel van de medewerkers als van de ouderenarts. Er word ook heel veel georganiseerd in de vorm van optredens, uitstapjes ,gezellige middagen etc. Onze mening : Ondanks de negatieve berichtgeving over Careyn  kun je je ouders met een gerust hart naar de Geuzeveste laten verhuizen als het nodig is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Maria-Oord, Verpleging - Vinkeveen

geplaatst op 6 januari 2017

Hartelijk dank voor het nemen van de moeite om deze mooie beoordeling door te geven. De waardering van u en uw moeder geeft ons veel voldoening. Ook fijn te vernemen dat u het gevoel heeft dat we er voor u en uw moeder zijn in de soms weinige tijd die we beschikbaar hebben en dat er veel georganiseerd wordt. We zullen uw waardering overbrengen aan het team.

Bent u of werkt u voor Careyn De Geuzenveste? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.