Waardering van Careyn De Plantage - Brielle op 30 januari 2018 interview

8.5

Het verplegend personeel is heel deskundig en ik word goed verzorgd. De accommodatie is prima en mijn kamer is groot genoeg. Ik zit wel heel ver van de receptie af en om naar buiten te gaan. De schoonmaak wordt goed gedaan. Het eten is lekker; ik eet altijd in de huiskamer. Ook kom ik wel beneden om koffie te drinken en voor de activiteiten. De kwaliteit van leven past bij mij. Er wordt prima geluisterd; als ik iets vraag, dan wordt er van alles voor mij gedaan. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Het personeel is fijn op tijd. Ook als ik bel, dan komen ze, maar soms kan het wel eens zijn dat iets langer moet wachten. De omgang met de medewerkers is fijn; ze zijn aardig en behulpzaam.

Bent u of werkt u voor Careyn De Plantage? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.