Waardering van Careyn De Plantage - Brielle op 24 april 2017 interview

6.8

Ik heb het in het begin moeilijk gehad met hoe ik behandeld werd. Ik voelde mij soms vernederd door de verpleging. Ik heb altijd een eigen winkel gehad en ik vond soms dat zij mij niet als volwaardig behandelde. Ik heb hier wat van gezegd en gelukkig is dit wel wat verbeterd. Ik ben voor twee derde verlamd, maar ik onderneem nog veel en dat stellen ze ook op prijs. Mijn kamer is recentelijk opgeknapt en daar ben ik blij mee. Het was voorheen een tweepersoons kamer, het is nu een ruime éénpersoons kamer. Het is opnieuw gestukadoord en het ziet er weer fris uit. Het eten vind ik slecht, ik ben een stoma patiënt en kan daarom niet alles eten. Ik heb een lijstje gekregen met maaltijden en het is altijd hetzelfde. Dat komt me mijn neus uit. Dat zou moeten verbeteren. Er worden activiteiten georganiseerd door docenten en vrijwilligers, zoals schilderen en pottenbakken. Het is heel professioneel opgezet. Je kan er les krijgen in klassieke muziek, waardoor je er anders naar leert te luisteren. Dat vind ik heel prettig. Als ik naar een concert wil, dan wordt dat allemaal voor me geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn De Plantage? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.