Waardering van Careyn De Plantage - Brielle op 25 april 2017 interview

8.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik zou het verblijven hier wel aanbevelen, het wonen hier draagt bij aan de kwaliteit van mijn leven. Er is aandacht voor mij, de medewerkers zijn goed, ze zijn vriendelijk. Er wordt goed naar mij geluisterd, altijd. Er is gelegenheid om op mijn kamer met het personeel te praten. Ook doen de medewerkers gezellige dingen met mij, bijvoorbeeld winkelen. Verder gaan we met bewonersvakantie en word er aandacht besteed aan de feestdagen. De verzorging die ik hier krijg wordt vakkundig gegeven en ze houden mijn lichamelijke conditie goed in de gaten. De afspraken die ik met het personeel maak worden nagekomen, ik hoef ze nooit te helpen herinneren. Ik heb een ruime woonruimte en de badkamer deel ik met een medebewoner.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn De Plantage? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.