Waardering van Careyn De Plantage - Brielle op 25 april 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik zou het verblijven in de "Plantage" wel aanbevelen, ik heb het hier naar mijn zin. Ik heb hier een redelijke zelfstandigheid, ik kan alles doen wat ik wil als ik het maar in overleg doe met de verzorger die op dat moment werkt. Ik word erg goed geholpen wat mijn verzorging betreft en er wordt rekening gehouden met mijn dagindeling. De medewerkers zijn allemaal vriendelijk en aardig, wij gaan normaal met elkaar om. Er wordt aandachtig en in alle gevallen, goed naar mij geluisterd. Ook als er meerdere personen bij het gesprek betrokken zijn. De afspraken die wij maken komen ze altijd na. Er wordt altijd iets met mijn verzoek gedaan. Ik heb een ruime kamer en een gedeelde badkamer die ik deel met een andere bewoner. Het gebouw ziet er goed uit, het verouderd niet, omdat het goed onderhouden wordt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn De Plantage - Brielle

Hartelijk dank voor de lovende woorden.
Fijn te vernemen dat u het naar uw zin heeft in de Plantage en u uw zelfstandigheid enigszins heeft kunnen behouden.
Wij zullen deze mooie waardering overbrengen aan het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn De Plantage? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.