Waardering van Careyn De Prinses - Utrecht op 16 mei 2018 interview

7.8

Over het algemeen vind ik de sfeer prettig. Ik heb het idee dat de medewerkers iedereen met respect behandelen. De persoonlijke verzorging van mijn moeder vind ik prima. Ik zie dat ze er in de meeste gevallen netjes uitziet en dat ze gedoucht is. Ik merk wel dat ene medewerker meer aandacht besteedt aan haar haren, dan een andere medewerker. Verder wordt ze regelmatig verschoond en ze ligt nooit onnodig in haar bed. De dagbesteding kan in mijn ogen iets beter. Ik merk dat er een verschil zit in de medewerkers die er zijn. Sommige proberen iedereen te betrekken, terwijl er ook medewerkers zijn die de bewoners weinig stimuleren om mee te doen. Er zijn speciale medewerkers voor activiteiten, die begeleiden dingen zoals zingen, bewegen, bakken en spelletjes doen. Er komen ook regelmatig artiesten langs om op te treden.

Bent u of werkt u voor Careyn De Prinses? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.