Waardering van Careyn De Vier Ambachten, Geriatrische revalidatie - Spijkenisse op 6 december 2011

2.3

Afspraken staan vast, maar men zegt hier flexibel mee om te gaan. Zorg is behoorlijk onder de maat. Dit is geen plek voor revalidatie en zeker niet voor iemand met een ZZP9. Personeel erg klantonvriendelijk, zeker de receptie, wat 'n chagrijnig en asociaal gedrag naar familie en patiënt. Volgens mij zitten ze er puur voor het geld, dit is anno 2011 zorgonwaardig!! Het gaat Centrum voor revalidatie en zorg heten, jaja een ander naampje, wij houden ons hart vast.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn De Vier Ambachten, Geriatrische revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.