Waardering van Careyn De Vloot - Maassluis op 20 juli 2017 interview

8.5

De verpleging vond ik in het begin geweldig, maar door de bezuinigingen zijn er veel wisselingen. Hele goede ervaren verpleegkundigen zijn volgens mij ander werk gaan zoeken. Dat kwam denk ik doordat ze weinig tijd kregen voor de leuke kanten van het werk, namelijk het contact met de bewoners. Er werken nog steeds welwillende mensen, maar ze zijn vaak nieuw en moeten het nog leren. Er blijft wel een vaste kern over die ik heel erg goed vind en waar we op kunnen bouwen, maar het zou voor mijn moeder beter zijn om meer continuïteit te hebben. Over het personeel zelf zijn we heel erg tevreden. Als ik ze vandaag een mailtje zou sturen, krijg ik daar vandaag nog antwoord op. Ze komen gemaakte afspraken ook goed na. De accomodatie vind ik fantastisch. Ik zou er zelf ook zo gaan wonen. Het is een nieuw en modern gebouw. Het is ruim, licht, vriendelijk en van alle gemakken voorzien. Ik vind het gebouw aantrekkelijk om in binnen te komen en rond te lopen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn De Vloot - Maassluis

Bedankt dat uw de tijd heeft genomen om deze reatie te plaatsen. We zijn blij dat uw zo tevreden bent over het gebouw en de vaste kern van het personeel.

Er zijn recent inderdaad veel wisselingen geweest in het personeel. Naar verwachting zal na de zomerperiode weer continuïteit in de zorg geboden kunnen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn De Vloot? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.