Careyn De Vloot

De Vloot 79 3144 PD Maassluis
Deze locatie is onderdeel van Careyn

Waardering van Careyn De Vloot - Maassluis op 10 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze zijn netjes tegen mijn moeder, ondanks dat zij niet één van de makkelijkste is. Als ik vragen heb, wordt hier over gesproken en wordt er ook iets mee gedaan. Als ik het navraag, zijn ze er mee bezig of is er al iets aan gedaan, dus ik krijg wel gehoor. Ze hebben regelmatig iets van activiteiten voor de bewoners. Het gebouw is vrij nieuw. Het minpunt is wel het schoonmaken, dit wordt door een extern bedrijf gedaan. In de badkamer zit een rand waar het water niet goed wegloopt en dat wordt op den duur vuil. Volgens mij wordt er twee keer per jaar grondig schoongemaakt, maar dat zou wat mij betreft vaker mogen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn De Vloot? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.