Waardering van Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis op 17 oktober 2017 interview

De afspraken verlopen heel erg goed. De verzorgenden hebben alles goed op een rijtje. Ik ben gewoon heel tevreden. Er is niks mis met de accommodatie. Ze hebben gezellige kamers. Ik zie dat mijn moeder het naar haar zin heeft. Ze beschouwt het als haar huisje. Er is ook een tuintje waar ze lekker kan zitten. Er worden voldoende activiteiten georganiseerd. Er is altijd wel iets om te doen. Er komen bijvoorbeeld weleens artiesten langs en dieren van een kinderboerderij. Er wordt ook één keer in de zoveel tijd een etentje georganiseerd. Mijn moeder vindt dat allemaal geweldig en doet leuk mee aan de activiteiten. De omgang met de verzorgenden vind ik perfect. De verzorgenden doen het werk heel erg leuk. Ze doen ook weleens spelletjes met mijn moeder of lakken haar nagels. Ik zie dat mijn moeder het naar haar zin heeft en dat betekent heel veel voor mij.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis

Heel hartelijk dank voor uw positieve woorden over de zorg voor uw moeder op onze locatie! Fijn te vernemen dat uw er zo over te spreken bent evenals over de locatie zelf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Dierenriem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.