Waardering van Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis op 18 oktober 2017 interview

7.3

De medewerkers doen heel erg hun best. Met de weinige middelen die ze hebben, vind ik dat ze er een topprestatie van maken. Ik vind dat ze vaak onderbezet zijn. Er is een medewerker op zes bewoners aanwezig en sommige bewoners moeten eigenlijk verzorgd worden door twee medewerkers. Het aantal stagiaires is de laatste tijd ook minder geworden, terwijl de extra handen wel hard nodig zijn naar mijn idee. Ik wil in ieder geval wel vermelden dat ik veel bewondering heb voor de mensen die daar rondlopen. Soms blijven de medewerkers zelfs nog wat langer in hun vrije tijd. Ik vind dat wel goed, maar ik vind dat het eigenlijk niet nodig zou moeten zijn. Ik vind dat het interieur van het gebouw soms wat te wensen overlaat. Als de meubels bijvoorbeeld kapot zijn, dan is er niet altijd direct geld om deze te vervangen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis

Bedankt voor het achter laten van deze beoordeling. Fijn dat u zo te spreken bent over de medewerkers die de mensen verzorgen. Mocht u toch een keer van gedachten willen wisselen over de accommodatie, d.w.z. de evt. minpunten daarvan, nodigen wij u van harte uit om hierover in gesprek te gaan. Mogelijk komen we samen tot een goede oplossing. U kunt hiervoor een gesprek aanvragen via de EVV-er.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Dierenriem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.