Waardering van Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis op 18 september 2018

De reactie van mijn man toen hij er binnenkwam,was eigenlijk al voldoende,een ademloos,"wat is het hier mooi",na een kwartier zat hij al met een medebewoner en een stagiere plaatjes te kijken en had hele verhalen,helemaal op zijn gemak.Voor mij een heel goed teken.Mijn man heeft er 5 1/2 maand gewoond en ik kan niet anders zeggen alle lof.De familie wordt overal bij betrokken en netjes op de hoogte gehouden als er iets is.De verzorging heeft echte aandacht voor de bewoners,er wordt elke dag vers gekookt en gezellig aan een gedekte tafel met elkaar gegeten.Bewoners helpen waar dat kan ook mee met bv aardappelen schillen,was opvouwen,tafel dekken enz, blijven zodoende ook actief(indien mogelijk).Mijn man is helaas afgelopen April overleden,het medeleven was hartverwarmend.

Bent u of werkt u voor Careyn Dierenriem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.