Waardering van Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis op 17 oktober 2017 interview

9.3

De verzorging vind ik top. De mensen werken echt heel hard. Ze doen hun stinkende best. Mijn moeder is dement. Ze kan zelf niet meer kiezen wat ze wil. Ik denk niet dat ze op deze manier zou willen leven. Ik ben wel blij dat ze hier woont. Voor zo ver het binnen het vermogen van de medewerkers ligt, wordt er gedaan wat ik vraag. Het is een nieuw gebouw. Er zijn kleine units. Er is een gezamenlijke woonkamer. Daarbij horen zes slaapkamers met een gedeelde badkamer voor twee kamers. Er wordt voor het eten gezorgd, voor de medicijnen en er moet worden schoon gemaakt. Dat vind ik veel werk voor de medewerkers. Soms is er een stagiaire en dan is er even meer tijd voor mijn moeder. Ik maak me wel zorgen over de veiligheid. Dat heeft ook te maken met het personeelstekort. Er is in de nacht maar één medewerker voor alle bewoners. Als mijn moeder 's nachts aan de wandel gaat, kan het wel eens lang duren voor ze haar weer naar bed brengen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis

Hartelijk dank voor u mooie complimenten t.a.v. ons personeel en de locatie. Fijn dat u de moeite heeft genomen om deze goede waardering te plaatsen. Het klopt dat er in de nacht met een mindere bezetting gewerkt wordt. Wij kunnen helaas niet voorkomen dat er dan wel eens gewacht moet worden. Mocht u toch nog tips of ideeën hebben, maakt u dat dan vooral bespreekbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Dierenriem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.