Waardering van Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis op 18 oktober 2017 interview

8.7

De zorg die mijn moeder krijgt vind ik supergoed. Er is veel persoonlijke aandacht voor haar. De medewerkers staan altijd klaar voor haar en ze zijn ook heel geduldig naar haar toe. De omgang met de medewerkers vind ik goed en dat komt mede doordat de zorg kleinschalig is opgezet naar mijn idee. Daardoor is er meer aandacht voor de mensen mogelijk. De communicatie met mij vind ik perfect. Als mijn moeder andere medicijnen moet hebben of ze heeft bijvoorbeeld een blaasontsteking, dan bellen ze mij direct. De accommodatie bestaat uit zes huiskamers met ieder zes bewoners. Elke dag is er vers eten. Er wordt vers gekookt op de afdeling en dat vind ik heel goed. Het gebouw vind ik er modern en gezellig uitzien. Ze hebben er wat oude spelletjes staan van vroeger. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd, zoals samen zingen, spelletjes doen, modeshows of dagjes uit. Dat vind ik prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Dierenriem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.