Waardering van Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis op 18 oktober 2017 interview

7.2

De zorg die mijn vader krijgt vind ik goed, maar ik vind wel dat er te weinig personeel is. Mijn vader woont in een huisje samen met vijf andere bewoners. In elk huisje werkt maar één medewerker. Als deze medewerker een bewoner moet helpen, dan betekent het dan een ander moet wachten als die ook zorg nodig heeft. Ik vind dat niet een ideale situatie. Mijn vader is nog redelijk actief. Ik vind dat er weinig tijd is om iets actiefs met hem te doen, zoals bijvoorbeeld even met hem naar buiten gaan. Ik zou het fijn vinden als daar meer aandacht voor zou zijn. Dit bepaalt wel mede zijn kwaliteit van leven. Er worden wel activiteiten georganiseerd, maar deze worden meestal binnen gedaan. Mijn vader moet zijn badkamer delen met een ander. Ik vind het fijner als hij een eigen badkamer zou hebben..

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis

We willen u bedanken voor het achterlaten van deze beoordeling. Op dit moment werkt er inderdaad 1 verzorgende op een woning met 6 bewoners. Wij kunnen daarin helaas niet voorkomen dat er soms gewacht moet worden als de verzorgende bezig is met een bewoner. Wat betreft buiten wandelen, dit moet mogelijk zijn, hier kunnen afspraken over gemaakt worden. Er werkt een medewerkster op locatie Dierenriem die welzijnsactiviteiten organiseert, niet alleen de activiteiten binnenshuis, maar dit kan ook bestaan uit even wandelen met een bewoner. Belangrijk dat deze wens, m.b.t naar buiten wandelen ook bekend is bij de woonzorgregisseur, zodat zij de vraag kan uitzetten om te kijken hoe dit georganiseerd kan gaan worden. Verder nemen we uw mening over de badkamer ter harte al zal dat mogelijk niet te verhelpen zijn. Mocht u er nog op terug willen komen of andere aandachtspunten hebben voor ons dan kunt u altijd even langs lopen bij de woonzorgregisseur van uw vader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Dierenriem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.