Waardering van Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis op 18 oktober 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is kleinschalig. Ze zitten met 6 bewoners op 1 afdeling in de gemeenschappelijke huiskamer. Ze hebben een grote slaapkamer waar ze zich kunnen terugtrekken. We zijn erg tevreden over hoe wij daar ontvangen worden. Onze nicht zit daar ook altijd heel goed verzorgd bij. Ze zijn heel erg vriendelijk. Het is er heel gemoedelijk. Het ziet er allemaal keurig verzorgd uit. Het is er ruim en licht. Je hebt niet het idee dat je er op een gesloten afdeling bent. Het geeft het gevoel: we komen niet op bezoek, maar op visite. Dat zegt genoeg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis

Fijn dat u te spreken bent over de locatie zelf en de manier waarop de medewerkers met uw nicht en de mantelzorgers omgaan. Wij willen u dan ook bedanken voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij hopen dat u nog vaak met veel plezier op 'visite' komt bij uw nicht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Dierenriem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.