Waardering van Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis op 17 oktober 2017 interview

8.7

Mijn moeder woont met vijf andere bewoners in één huisje met een gezamenlijke eigen woonkamer. De verzorging is goed. Zo krijgt ze drie keer per dag haar oogdruppels en dat gaat altijd goed. Ze zijn lief voor haar. Er is veel aandacht voor mijn moeder, maar ook voor ons heeft de verzorging veel persoonlijke aandacht. Ze weten vaak wat er bij ons speelt en vragen daar ook naar. Mijn moeder is geestelijk het beste ten opzichte van de andere bewoners. Dat maakt het nog wel eens moeilijk. Dat zou ik graag anders hebben gezien, maar ik weet dat dat niet mogelijk is. Ze zijn erg afhankelijk van stagiaires en vrijwilligers voor hulp, vanwege het tekort aan personeel. Het zou fijn zijn als er meer stagiaires zouden rondlopen om het personeel te ontlasten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Dierenriem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.