Waardering van Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis op 17 oktober 2017 interview

7.8

Mijn moeder ziet er altijd verzorgd uit. Ze doen hun best, maar er zijn te weinig mensen. Ik vind het wel eens onverantwoordelijk dat er zo weinig personeel is. Er moet naar mijn mening te veel administratie worden gedaan. Ik vind de verzorgenden allemaal erg goed en neem mijn petje voor ze af. Mijn moeder heeft het er naar haar zin. Er wordt wel een en ander georganiseerd. Dat zou nog wel iets meer kunnen denk ik. Ik ga ook wel met mijn moeder mee naar de activiteiten. De kamer van mijn moeder vind ik goed. Ze zit liever in de huiskamer dan op haar eigen kamer. Dat vindt ze het gezelligst. Ik vind dat ook fijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis

Bedank voor deze waardering en het feit dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Fijn te vernemen dat u zo te spreken bent over de medewerkers. Wat betreft de activiteiten er werkt een medewerkster op locatie Dierenriem die welzijnsactiviteiten organiseert. Mocht u nog tips of ideeën hebben, of activiteiten die u mist, dan vernemen we dat graag. U kunt via de woonzorgregisseur

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Dierenriem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.