Waardering van Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis op 17 oktober 2017 interview

8.5

Mijn moeder zou er niet voor kiezen om op deze manier te moeten leven. De verzorgenden doen goed hun best. Ze leven zich in, in de situatie van mijn moeder. Ze observeren haar goed en leren haar nu een beetje kennen. Mijn moeder ziet er altijd goed verzorgd uit. Ze gaat iedere week naar de kapper. Dan ziet ze er netjes uit en dat vond ze vroeger zelf ook belangrijk. Het is een heel mooi gebouw. Er is een gezamenlijke huiskamer. Mijn moeder heeft een eigen kamer waar ze zich kan terug trekken. De kamer vind ik prima, er staan wat van haar eigen spulletjes in. Mijn moeder houdt van gezelligheid en is graag onder de mensen. Ze zit met andere bewoners in de gezamenlijke huiskamer. Dan voelt ze zich thuis. Ik zorg dat er plantjes staan en bloemen. Dat is voor haar herkenbaar. Er is een mooie tuin bij het gebouw, waar ze kan genieten..

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis

We willen u hartelijk bedanken voor uw complimenten aan het team en we zijn blij met beoordeling. Het welzijn en het plezierig wonen van onze bewoners staat bovenaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Dierenriem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.