Waardering van Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis op 5 augustus 2018

9.7
  • Dementie

We hebben mijn vader hier op laten nemen(ivm vasculaire dementie na een CVA) na 19 jaar zelf voor hem gezorgd te hebben, een hele grote stap maar gelukkig is deze heel goed uitgepakt! Mijn vader is hier heel gelukkig en wij als familie dus ook, we komen er graag en helpen graag een handje mee. De persoonlijke aandacht voor de bewoners is hier zo fijn. Er wordt zelfs rekening gehouden met hun wensen mbt het eten. Er wordt iedere dag vers gekookt met/voor de bewoners en als er iemand is die iets niet lust wordt er iets anders bij gemaakt. De persoonlijke verzorging is prima en er heerst een huiselijke sfeer. Ook is er een fijne tuin waar men in kan tuinieren of gewoon lekker zitten. Er is veel afleiding/prikkeling voor de bewoners in de vorm van dagelijkse activiteiten. De groep vrijwilligers is groot mede door de goede sfeer denk ik.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Dierenriem - Hellevoetsluis

Hartelijk bedankt dat u de tijd genomen heeft om deze beoordeling achter te laten. Uw mening is heel belangrijk voor ons. Wij zijn dan ook heel blij dat u deze grote stap als succesvol heeft ervaren! Mocht u in de toekomst nog opmerkingen hebben horen wij het graag zodat wij uw vader ook in de toekomst een goed verblijf kunnen blijven bieden.

Met vriendelijke groet,

Medewerkers locatie Dierenriem

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Dierenriem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.