Careyn Grootenhoek

Hellevoetse Achterweg 4 3222 AA Hellevoetsluis
Deze locatie is onderdeel van Careyn

Waardering van Careyn Grootenhoek - Hellevoetsluis op 1 november 2017 Interview

De verpleging is heel goed. Ze weten waar ze over praten en ze zijn zeer deskundig. De afspraken worden goed nagekomen. De medewerkers zijn goed op tijd, ook als ik gedoucht moet worden; dat gebeurt drie keer in de week. Ook kan ik een bad nemen, als ik dat wil. Er wordt goed naar mij geluisterd. Als ik een vraag heb en men weet het niet direct, dan komen ze er later op terug. Ook is er tijd voor een praatje, voor de gezelligheid of als ik ergens mee zit. De accommodatie is prima. Er wordt hier goed schoongemaakt. Mijn kamer is mooi. Het eten is hier prima. Het wordt zelf klaargemaakt door personeel en vrijwilligers. De omgang met het personeel is heel goed en ik word heel goed geholpen. De kwaliteit van leven is goed en past bij mij.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Grootenhoek - Hellevoetsluis

Het is fijn dat u de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te geven. Het is nóg fijner dat u tevreden bent over veel, zo niet alle aspecten van uw verblijf in Careyn Grootenhoek! Vooral de waardering voor de deskundigheid en stiptheid van ons personeel is voor ons iets om trots op te zijn. Dat hierbuiten de omgang met de medewerkers goed verloopt, de tijd genomen wordt om een praatje te maken en rekening gehouden wordt met uw persoonlijke wensen is goed om te horen. We zijn blij dat u met plezier in ons huis verblijft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Grootenhoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.