Waardering van Careyn Hart van Rozenburg - Rozenburg op 2 januari 2018 interview

7.5

De medewerkers doen hun best om de afspraken op tijd na te komen, maar het duurt soms te lang totdat ze een hulpmiddel kunnen regelen voor mijn schoonmoeder. Dat vind ik jammer. De verpleging doet goed hun werk. Ze luisteren goed naar mijn schoonmoeder. Mijn schoonmoeder houdt er van om langer in bed te blijven. Dat komt allemaal keurig in orde, ze brengen haar ontbijt op bed. Verder ziet het gebouw er prima uit. Het is handig ingedeeld waardoor ze makkelijk zelfstandig naar de huiskamer kan lopen. Ze heeft een mooie slaapkamer. Ook de sanitaire voorzieningen zien er mooi uit. Ze heeft altijd een polsbandje om. Hierdoor kan ze niet alleen naar buiten. Het werkt goed en ik vind dit een super systeem. Verder wordt het eten goed geregeld. Ze spelen er goed op in zodat ze voldoende eet. Daarnaast wordt er ook rekening gehouden met ingrediënten die ze niet kan eten. Dit houden ze goed in de gaten en dat vind ik heel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Hart van Rozenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.