Waardering van Careyn Hart van Rozenburg - Rozenburg op 24 januari 2018 interview

8.3

De verzorgenden houden rekening met de wensen van mijn moeder. Als ze niet uit bed wil, dan laten ze haar liggen, maar ze komen wel later op de dag verschillende keren bij haar kijken. Regelmatig komt de huisarts even langs bij mijn moeder om te vragen of er bijzonderheden zijn. Dat vind ik heel fijn. Als ik vragen heb, wordt daar meteen een notitie van gemaakt en als ik de volgende keer kom, krijg ik daar direct respons op. Dat maakt het laagdrempelig om vragen te stellen of opmerkingen te maken. Het gebouw is splinter nieuw. Het ziet er schoon en netjes uit. Op iedere afdeling wordt vers gekookt. Per afdeling wonen er zeven mensen. Wat ik jammer vind, is dat er veel verschuiving is geweest van personeel. Mijn moeder heeft het hier prima naar haar zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Hart van Rozenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.