Careyn Hart van Rozenburg

Elzenlaan 16-78 3181 BG Rozenburg
Deze locatie is onderdeel van Careyn

Waardering van Careyn Hart van Rozenburg - Rozenburg op 4 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

Er is geen tuin bij deze instelling. Een wandeling maken of naar buiten gaan zit er niet in, omdat er niet genoeg vrijwilligers zijn die dit waar kunnen maken. Ik vind de verzorging van mijn cliënt perfect. De medewerkers helpen haar met wassen, aankleden en eten en dat gebeurt op een goede manier. Ze behandelen haar goed en geven haar persoonlijke aandacht door even bij haar te gaan zitten, voor zover het kan. Verder vind ik het jammer dat de medewerkers het te druk hebben. Ze hebben niet altijd tijd voor een extra aandacht, omdat ze ook veel administratieve werkzaamheden moeten verrichten. Ze staan met te weinig mensen voor de groep. Ook in de avonddiensten moeten ze in hun eentje voor de hele groep zorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Hart van Rozenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.