Waardering van Careyn Het Waterschapshuis - Kamerik op 29 januari 2018 interview

8.2

Mijn vader woont hier nog niet zo lang. In het begin verliep het maken van afspraken nogal stroef, maar nu is daar verbetering in gekomen en verlopen de afspraken wel goed. Inmiddels heb ik wekelijks contact. Mijn vader heeft een afwijkende vorm van dementie. Daardoor moet hij op een speciale manier benaderd worden. Zijn korte termijn geheugen is goed. Hij heeft vooral structuur nodig. Dat wordt hem ook geboden. Als je hem niet op de juiste wijze benaderd, dan wordt hij boos. In het begin verliepen de contacten tussen hem en het personeel niet altijd even soepel. Het gebouw is echt geweldig. Het is licht, open en ruim. Mijn vader heeft een mooie kamer. Ik vind het jammer dat er niet een aparte ruimte is voor een soort bewegingsprogramma. Mijn vader mist dat. Mijn vader is zelf erg te spreken over de verpleging, het eten en de verzorging.

Bent u of werkt u voor Careyn Het Waterschapshuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.